söndag 8 mars 2015

Nipprig



Jamen jess och jippii... 
Ikea kommer ut med något nytt och något som faller mig mycket i smaken och då menar jag mycket. Föll pladask kan jag lova.
 Plötsligt blev vårens ikea inköpslista lång.

Nipprig
Är väl lite sent ut som vanligt men har ni sett den nya kollektionen Nipprig som är ett designsamarbete mellan Ikea och lokala producenter i Vietnam och Indonisen. 
Kollektionen säljs till en begränsad upplaga så det gäller att passa på.


Kollektionen säljs från och med 27 mars. Kanske man borde stå och köa utanför Ikea om man vill ha något av dessa skönheter, har en känsla att dessa kommer att gå åt sig som smör. 
Tror att de faller många i smaken.


 Olalllaaaa...
Stolar, fotpallar, lampskärmar. mattor, hattar m.m  ja det är massor med fin fint som är på kommande.

Mera korgar till folket.
Jaa men herreguud... tänkte ju nästan glömma att nämna det kommer ju massor med fina korgar också som hör till kollektionen, och för en korg besatt männsika som mig så satt ju denna kollektion lite extra snurr på knoppen. I'm going crazy... hahahhaaa...

Tycker att möbler i rotting är så himla snyggt och ger hemmet en så varm känsla. Ja men ni hör ju själva, ja har ju fått total hjärnsläpp, är helt såld. Hahahahaa.. eller så var det vinet i glaset som är orsaken *heh*



Mattor...
Älskar mattor både att ha inomhus och utomhus. 
Någon av dessa skulle nog passa fint ute på terassen och varför inte på den nya balkongen och givetvis några korgar, det måste man ju ha på en terass ELLER HUR =) ??!!. 
Nu längtar jag ännu mera till vår och sommar och alla ljuvliga terass häng.

Huhuuuu...
Här är nattugglan igång. Resten av familjen sover, själv sitter jag och kikar runt på nätet och där emellan kastar jag ett getöga på teven och där emellan tar jag några klunkar vin och mår fina fisken och är inte alls trött.

 Blåsigt värre...
Så himla ruggigt väder idag så här har det städats tillsammans med barnen, övre våningen fick sig en rejäl omgång och en liten om möblering. Så imorgon blir det att fortsätta piffa till det lite extra. 
Bra så!
 Nu kika lite till på teven och sedan krama kudden.
Natti natt
Kram







2 kommentarer:

  1. Så mycket fint i den serien men det kommer nog ta slut snabbt... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jo tror också det gäller nog att vara snabbt ut om man skall ha nåt =) kram

    SvaraRadera