söndag 15 mars 2015

Lite blått i inredningen


ÅÅhh sunny sunday..
Oh My God vilket underbart väder vi har haft denna helg.
 Hoppas att ni hunnit njuta av det vackra vädret?!
Vi har varit ute en hel del denna helg och njutit av sol och värme och idag tog jag en lite längre jogging tur. Det var så himla skönt, blev riktigt förvånad över mig själv att jag orkade så lång runda och det känns ju så himla kul då man märker att det blir både lättare och roligare för varje gång sakta men säkert blir nog konditionen bättre också hos denna gumma.

Feeling happy!


Ny skönhet.. 
Lite vita rosor i nya kina krukan.
Jahapp nu har det hänt, det har kommit i lite blått i inredningen hemma hos oss. 
Mycket förvånad över att jag föll lite pladask för färgen.
Fick krukan eller krukorna av min kära syster yster för ett tag se, söta hon. 
Tycker så himla mycket om dem, tänk att jag har bojkottat färgen såå himla länge och nu börjar jag mjukna lite för den, allt kan hända och så kul med lite nytt.
Tycker att den passar in riktigt fint hemma hos oss. 
Eller tycker ni??

Nu blir det att chilla lite och kolla på Wallander.
Ha de riktigt gött.
Kram 
L


2 kommentarer:

  1. Vilken söt kruka/vas och så fin lampa, älskar den där Tine K skärmen. Ha en bra start på veckan, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! jo älskar också tines lamp skärmar och extra mycket de med de hängande krims kramsen =)
    Tack desamma!
    Kram L

    SvaraRadera