måndag 16 mars 2015

Dynor från Tine k


Hej på er denna fina måndag
Jag och lilla gossen har mysat hela morgonen lång framför barnprogrammen och haft en riktigt toppen start på denna vecka. 
Men som alltid så skall det ju göras lite måsten och sedan till det roligaste att piffa till det lite
 (gäller att passa på då gubben inte är hemma) hehehee. 

In med lite mera vår
Lite påsk pynt har också fått komma fram, tänkte som så att påsken är ju så himla kort så varför inte ställa fram det fina redan nu så att man hinner njuta av det ordentligt.

Nya dynor från Tine k
Nämnde ju för ett tag sedan att det hade flyttat i två nya finingar i våra soffor.
 Hittade dessa från Säde och som vanligt finns det ju så himla mycket annat fint i den butiken som man bara skulle vilja ha och skärskillt nu till
vår och sommar då man vill förnya lite både ute och inne. 
Men dessa stod högst uppe på want to have listan denna gång.





  Svagt ljus rosa, så himla sött.
 Just som jag vill ha det. De gav vardagsrummet ett passligt litet lyft, tänk så mycket det kan göra med att kasta in några nya dynor.
Men några dynor till skall  fortfarande inhandlas och då tänker jag lite svart vitt, vi får se!
Älskar att ha massor med dynor runt om mig och fina sådana är ett måste *hih*

Mätta magar efter dagens lunch, så nu skall lilla picnic korgen packas och jag och busen skall kila ut i solskenet och njuta lite grann.
 Hoppas att ni fått en toppen start på veckan
Kram L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar