söndag 18 januari 2015

Bara söndag



Hello beautiful..
Redan söndag, kan inte fatta vart dessa helger tar vägen, vilken tur att jag är ledig på måndagarna så att man har en lite längre helg i alla fall och att man får något gjort.

 Just nu..
 Sitter myser med nya tidningen Hus&Hem och en kopp kaffe vid köks bordet och där emellan skissar/ritar jag på en ny tatuering och njuter av årets första tulpaner som jag fick av min mamma. Allt på samma gång...
Nya duken har fått komma fram i veckan, mitt enda rea fynd som jag hittade i mellan dagarna, men ett bra sådant. Den är från Indiska suprise suprise Har haft lite brist på dukar de har antingen varit för mörka, för små eller bara inte varit en fröjd för öga mitt helt enkelt. 
Fin och enkel men ändå med en hel del krusiduller, är ju lite pippi på paisley mönster *heh*
Just the way i like it.




Tankar & funderingar
Här har helgen rullat på nästan som vanligt, förutom att jag var på begravning igår.
Om jag förra helgen gick drömmarnas värld  så har jag denna helg gått i tankarnas värld.
 Att ha varit och tagit ett sista farväl av en släkting, känns så himla sorligt och
 tomt på nåt konstigt sätt. 
Några intensiva timmar fylld av minnen, känslor och lite tårar. Att se de närmaste som har blivit av med en väldigt viktigt person. Ja hon var minsann en riktigt lady en helt toppen person. En som alltid kom ihåg allt och alla och hade ett hjärta av guld.

Livet går vidare...


Gäsp... 
Nu tror jag bestämt på att det blir en liten power napp för denna dam,  känner mig en aning tröttis måste passa på så länge lilla gubben sussar så sött.
 Ha det bra och ta hand om er och varandra

Kram 
L




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar