tisdag 27 januari 2015

Badrums piff


Hej på er denna sköna tisdags kväll.

Här rullar vardagen på som vanligt nästan i alla fall. Har tagit mig i nacken och börjat träna tillbaka. Ahh det känns så himla skönt i kropp och själ fast jag just först börjat. En gång i veckan går jag på djup vatten gympa + 300m sim. 3 gånger i veckan så är jag ute och svettas efter cykelbanan här i byn då är det intervall spring/ gång som gäller. Blev lite överraskad hur bra jag orkade. Okej det är ju ingen lång runda bara 8 km (4km spring och 4 km gång) Trodde jag skulle tuppa av efter första ronden, men nej trött och slut var jag men mådde fint. 
Nu j*vlar kör vi, känner mig sååå taggad.

Det eviga badrums kaoset...
Skulle ju mera en gärna ha ett mysigt badrum och ett litet uppdaterat sådant. Lite nya fräscha hand dukar och ljusrosa skall de vara, en snygg tygkorg för tvätten,korg för små prylar, lite växter och en buddha med ljushållare vilket för mig är en riktigt stämnings höjjare att ha lite ljus i ett badrum när man tar ett skönt långt bastubad och en lång dusch mmm.. så skönt och sist men inte minst en skönt varm och go badrock att gosa i. Så skulle jag vilja ha det. 
Skall kika runt lite till om jag hittar nåt annat fint som skulle passa.

See you later...
Ha d gött
Kram
L

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som orkade så långt på en gång! Och jo, badrumspiff... Vi är också i behov av en ny tvättkorg, o den du har på bilden är snygg! Annars kör jag precis som du på buddha i båda badrummen, tycker han passar så bra in där. Har ju samlat på mig en del buddhor under åren med zbh - och i nya katalogen finns det ännu fler! Kul!

    SvaraRadera
  2. Tack och längre skulle jag ha velat orka och mera skulle jag vilja hinna med. Men alltid något =) Så himla snyggt med buddhan och så hade ju zbh så himla mycket vår fint.... blir nästan lite crazy... ;)

    SvaraRadera