söndag 11 januari 2015

Nytt till garderoben


 Konstig dag men en bra sådan.
Dagen startade med lite fotboll för far&dotter själv fixade jag och på här hemma. Hörde på lugn och skön musik, flyttade runt på saker och ting, tvättade kläder och kokade mat och det här med långkok börjar jag gilla och lilleman han lekte så snällt med sina bilar i flera timmar. Där emellan funderade jag över vår och sommar vad jag vill göra och fixa, har varit lite råddig i tankarna funderat på massor och planerat. Drömmer mig bort bland massor och ja det är en ganska skön känsla att drömma sig bort lite grann ibland. Oj det där blev lite råddigt men tja hoppas att ni fattar vad jag yrar om *heh*

Då var det söndag igen hörrni, dessa helger går ju bara allt för snabbt

Sitter och drömmer och planerar vidare men denna gång framför datorn. Kikar runt på lite bloggar och kollar in årets vår nyheter. Roligaste tiden är just nu då det börjar ploppa fram massor med vår nytt, fina fräscha kläder till hela familjen och givetvis massor med nytt och fint till hemmet.

Pasteller och fåglar
Gillar ni pasteller??
 Jippiii pastell trenden fortsätter, jag älskar pastell färger mest rosa och ljusblått. Fåglar hmm... jag vet inte riktigt tja vi får väl se. Men jackan från H&M är ju bara för tjusig den gillar jag massor, den är nästan ett litet måste. Hakar väl på fågel trenden då vettja, det blir något nytt för mig.

Mjukis
Jag är en riktigt mjukis, det skall vara mjukt och skönt. Kläder som är behagliga att röra sig i och glada färgen såhär till våren blir prima. Är nog en riktigt tunika och leggings typ men jeans går också men mjuka såna. Tor att dessa plagg kommer att bli super.







Till han
 Har plockat fram lite kläder till oss alla, eftersom det är jag som brukar sköta alla kläd köp här i huset även till gubben min. Så lite smått och gott till han blev det också. Han gillar det ganska enkla inget extra där inte.


 Till Mirelle
Blir så himla glad då det kommer lite gladare färger till de lite större små tjejerna också och inte bara svart vitt, hon är ju trots allt bara 8 år.  Där är det samma som gäller pasteller och även hon gillar rosa och mjuka kläder som är sköna att leka i.


Till Lowe
Här går det i samma färg skala som till mannen. Önskar och hoppas på att det skall komma även lite mera glada och pigga pastell färger till små killarna.
 Alla kläder hittades från H&M "billigt och bra"  *heh*
Är ju lite för snål att köpa dyra märkes kläder till mina barn. De växer ur sina kläder så himla snabbt eller så kommer det hål på knäna, saxolycka, tusch eller matfläckar. Ja men ni vet!  Detta får duga.

Äsch nu får det vara färdigt pladdrat. Blir att krama soffkudden en stund och  hoppas att det skulle komma någon snyft film sådär passligt då gubben har somnat, så får jag snyfta ifred till mina tråk filmer  hahahaa..
 Natti natt
Kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar