onsdag 5 november 2014

Snälla tomte...


  November
Denna månad kommer att bli kul och fullspäckad med program. 
Vi började månaden med att äntligen bli klara med vårt balkong bygge och oj så fint det blev sedan tar vi fars dag vilket förstås innebär kortpyssel,presenter & tårtbak för far i huset och givetvis skall jag skämma bort min älskade pappa med nåt smått och gott.  
Därefter blir det kalas då min älskade sambo fyller år, och i år tänkte han och jag pysa iväg på en liten hotell weekend till Umeå. 
Sist men inte minst så blir det dags för julfest med mina jobb kompisar. 
Kan knappt vänta, oj så kul.

Snälla söta tomte jag har varit riktigt snäll i år....

 Bara en pytte liten önskelista kan man väl göra fast man är vuxen eller kanske jag aldrig blir riktigt vuxen bor nog ett evigt litet barn i mig?? Eller?! Äsch... man får väl alltid önska och drömma. Hehheee....
 Inga onödiga grejer är det som jag önskar mig eller nästan i alla fall. Många är såna som faktisk behövs. En ny morgonrock skulle sitta prima, min 4 år gamla från hemtex börjar se liten sliten ut nu och ett par söta Odd molly strumpor till det skulle vara perfekt att mysa runt i på dessa kalla kommande vinter morgnarna. Fin i håret vill man ju också vara och då skulle jag vilja testa på macadamia, som jag har hört så mycket gott om kanske jag då skulle få ordning på kaluffsen min med det. En ny väska bara för att jag har värsta rosa perioden nu och för att ha lite piggare en än den eviga svarta väskan som jag har släpat runt på alldeles för länge. 
Ja ni listan kan bli lååång med förklarningar och must haves... hahahaa... Me love christmas...
Vad önskar ni er av jultomten?

Ha det best
Kram
L



2 kommentarer:

  1. Härliga önskningar du har... Vill även berätta att jag valt din blogg till MÅNADES BLOGG inne på Fisve-bloggen. Ha det så bra.!

    SvaraRadera
  2. Oj tusen tack vad kul =) ha det bra!

    SvaraRadera