söndag 19 oktober 2014

Vilket höstlov






 Huh huh är enda jag kan säga om detta höstlov, det gick juh inte riktigt som på strömsö.
Taggad som bara den var jag på onsdag kväll, köpte hem blommor, doftljus, handlade hem massor med go mat. Laddade verkligen upp för ett toppen höstlov med fullspäckat program. 
Men icke sa nicke.

Kaktus i halsen??

Vilken j*vla otur alltså, att vakna på fredag morgon och man mår blääää...
Jag kallsvettades halsen kändes som om jag hade svalt en kaktus, näsan var täppt, kroppen värkte och ja jag hade definitivt drabbats av MAN FLU...
Tar detta aldrig slut.. en efter en faller. Först hade sonen höst blåsor, två veckor efter fick dotter halsont och feber och nu jag . Hoppas hoppas verkligen inte att gubben får det för det ni ojoj då är han halvdöende that's the real man's flu.. 



En helg fylld med låånga lata dagar framför teven.

 Med dåligt samvete över ett ganska så tråkigt och lugnt höstlov, så har jag försökt mitt bästa för att vara lite skojjig/bra mamma. Såsom mutat barnen *heh* med lite extra mycket lösgodis och hyr film, idag blev det ett besök till swingeling så att de skulle få leka av sig ordentligt och så kom barnens kusin hit över natten så lite kul i alla fall hoppas jag att de har haft. Själv så kastar jag mig i soffan med en kopp finrexin och en hel ask med strepsil och är helt kaputt finito.  
Sköt om er
Kram
L


2 kommentarer:

  1. Så tråkigt med sjukdomar på höstlovet. Hoppas ni kryar på er. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Javisst är det men som tur så börjar det kännas bättre så småningom =) Kram

    SvaraRadera