onsdag 2 juli 2014

Lowes rum



A great day...
 Vilken toppen dag trots regnet lite mysigt kan jag tycka.
 En dag med inga måsten oj gud så skönt. Men!!??!!
Efter att ha haft en kär vän och hennes barn på besök och 4 ungar som har lekt och sprungit runt i hela huset och haft det skojj och vi mammor som har fått småprata. 
Vilken lyx, mera såna här dagar vill jag ha.
Men oj så det klias i fingrarna jag kan juh inte bara vara.

VAD GÖRA NU??

 Nöjda och glada barn, lilltrollet somnade bums och jag fick plötsligt en himla massa tid för mig själv. Det blev lite omändring och piffning i Lowes rum.  En dag då jag inte skulle göra nåt så kommer jag på en himla massa som jag vill göra. Vad gör nu??? 
Gubben i huset blir nog snart lite tokig då jag går an i alla rum *hehehee*

Gardin problemet....
Ingenstans kunde jag hitta nån passande gardin till Lowes rum nåt som skulle passa temat.             Före reklam bladet från prisma ploppade ner i post lådan. 
            Påslakanet som blev till en gardin.
Brist på ork och tid att sätta mig ner och sy så sydde en vän gardinen och snygg blev den.
 So happy!


Gissade ni temat redan??
 Cirkus  
Vår lilla kille älskar djur, traktorer och allt annat som brummar

Så temat blev ganska lätt då jag väl hittade en tapeten Djurriket från Quriosa.
Tapeten som går att ha flera år framöver utan att den blir för "barnslig" och som genast satte igång fantasin och femtio elva ider för mor i huset.
 






Nöjd och glad ny vaken kille leker på sitt rum. Nu skall jag piffas vidare men först en liten kopp kaffe så att energin inte bara tar slut ;)
 Ha det bäst!
 Kram/Linda


1 kommentar:

  1. Hallå där!
    Har en liten utmaning till dig på min blogg om du har tid och lust :)
    Kram

    SvaraRadera