måndag 18 augusti 2014

Att bara ha njutit till hundra






Hej på er!
Ja det var ett tag sen jag senast var in här. Vi har verkligen njutit av denna sommar till max, den har ju varit helt underbar. Jätte varmt och skönt precis som det skall vara, massor med fina långa & många dagar på stranden har det blivit. Många sena uppe sittar kvällar på terassen vår, som är min absoluta favvis plats.
Helt pööörfekt!
 Man har verkligen tagit ledigt från allt annat och då menar jag allt.

Sommar människa som man är!
 Men nu kommer de mysiga mörka kvällarna och ja man märker ju att hösten smyger sig på, lite trist kan jag tycka men det gäller väl att hitta fördelarna. Som att plocka fram alla lycktor, tända en massa ljus, eld i brasan och att inrednings inspirationen tar fart igen. Ojoj och alla femtio elva ider i huvudet som jag vill ha gjort!

 Vilken årstid är du??

Två nya tavlor har fått flytta in i matrummet den högst upp är från lagerhaus och den andra har jag själv klottat till . 




Regniga dagar = städ dagar.
 Vilket verkligen behövdes här, har tydligen tagit ledigt från det också i sommar. Ny städat och skönt och ren matta fick komma  under köksbordet.
Tända ljus redan på morgonen och då lillen vaknar och dottern kommer från skolan så skall det bakas nåt smått och gott.
En riktig mys måndag blev det.
 Nu skall jag kika runt i blogg värleden lite grann och se vad ni andra har pysslat med.
Ha det gött..
Kram/L

Pssst... kom just på en sak till som är positivt med hösten, alla nya och gamla bra tv program som börjar ...hehhee t.ex. Idols ikväll =)



1 kommentar:

  1. Maila mig gärna på info@lillavillavita.se Så ska jag nog kunna hjälpa dig att skicka varor till Finland.
    Trevlig tisdag!

    SvaraRadera