lördag 21 juni 2014

Midsommar dagen

Bonjour

Det var ett tag sedan, det blev en liiten paus från bloggandet. Massor har hänt båda barnen har fyllt år sonen fyllde 2år dottern fyllde 8år och ja jag fyllde hela 28år, det har varit ett enda kalasande. Gubben har satt igång med att färdigställa altanen, blom lådor har byggts, växter har inhandlats och mera projekt skall färdig ställas, kan med andra ord säga att man minsann har händerna fulla. Skall visa er lite terrass bilder senare.

Nytt bord i vardagsrummet.
Har länge dreglat och kollat på dessa vackra brickbord från House by f, men har inte riktigt "vågat" slå till med tanke på vad gubben skulle tycka osv. Men efter liten övertalning så gick han med på det och jag fick den som födelsedagsgåva, och även han blev nöjd med den efter att ha vant sig vid.



Nöjd och glad över det nya bordet och den nya looken.
Rekommenderar er att kika in i House by F webb butiken  hon har så mycket fint. kika in HÄR!


 Nu skall det fixas lite lunch och sedan iväg till kära mor&far och fortsätta midsommarfirandet.
 Hoppas att ni alla hade en fin midsommarafton och får en lika fin midsommar dag.
Kram/Linda

5 kommentarer:

  1. Men så fint det var bordet :) ser jättemysigt ut.
    Hoppas du har det fint. Kram

    SvaraRadera
  2. Åååh, jag hörde att hon sålt flera bord, och nu ser jag ju vart ett tog vägen! ;-) De är såå tjusiga, och passar så bra hos er! Bra, maken!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst duktiga gubbe =) jo gillar bordet massor det blev verkligen en favvis!

      Radera
  3. Det bordet blev ju perfekt där! :) Snyggt med svarta ben mot det vita, I like!

    SvaraRadera
  4. Tacka snälla! tänkte först på ett med vita ben men gubben gillade den med svarta så vi kompromissade lite gran jag fick bordet jag dreglat efter och han fick sin svarta färg =)

    SvaraRadera