lördag 10 maj 2014

Leather bag


Hej regniga lördag & hej på er!

Kärlek vid första ögonkastet blev det då jag fick syn på denna italienska läder väska. 
Tänk att man kan bli så tok förtjust i en väska.
 Beställde hem den för ett par veckor sedan från Campadre,
 en lite födelsedags present till mig själv i förskott heheee *ler*

Vad gör ni en dag som denna?

Här händer det inget skilt , vi tar dagen som den kommer. 
Lillen är på middagsvila nu, själv sitter jag och kikar på datorn, gubben ligger 
och ojjar över sin huvudvärk och dottern sitter och pysslar på sitt rum.
 Luuungt och skönt, 
tror att jag skall börja fixa och hitta plats till sakerna som jag hittade då jag var till Umeå.
 Det var en toppen resa, fyra damer och mycket skratt.
 Mer till inköpen senare!

 Nu kaffe dags! 
Önskar er en toppen lördag!
Kram


2 kommentarer:

  1. Jaaa,den var verkligen snygg! Skulle gärna ha en sådan! Här väntar vi att melodifestivalen skall börja, då bunkrar vi upp med nötter och frukt och hejar på Finland!
    Ha en trevlig morsdag imorgon!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tok fin väska! passade verkligen med nitarna.
    Visst är det skönt med dagar utan måsten. Jag har målat dörr och fönster foder och fejjat lite här hemma.
    Nu väntar soffmys med en påse godis.
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera