fredag 4 april 2014

Friday it is


(söta tändsticksasken och doftljuset från Quriosa)

Sköna April
Hemmet är snabbstädat, kylskåpet fyllt, ljusen tända & helg blommorna har fixats och det står lite snitt blommor här och där. 

Friday it is and it feels damn good
 
Hur är det med er?
 Har varit en ganska turbulens vecka här, men det är över nu och jag siktar framåt igen.
 Livet ler!  
Kan inte annat säga att det sitter fin fint med fredag och nästa vecka har jag och gubben semester, tjohhooo säger jag bara. Hmm...va skall vi hitta på då för skoj,
 antar att det blir att fixa en hel del måsten. 
Måste man så måste man! 
 Men kanske man eventuellt skulle hinna göra en liiiten runda via några av mina favvis inredningsbutiker. 
Hoppas hoppas. 
Nu skall det hällas upp ett glas vin och bara njutas i väntan
 på let's dance!
Önskar en fin fin fredag
Kram
LInda




2 kommentarer:

  1. Hej jättefin blogg som du har! Nu finns det både en Blog Hop och en giveaway på min blogg om du skulle vilja delta! http://gladalinjen.blogspot.se/2014/04/blog-hop-blowout.html

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) skall kika ! De har varit en bloggtorka här så jag redan kanske missat! Men skall kolla :) och tack för tipset!

    SvaraRadera