lördag 29 mars 2014

Snyggeli snygg tavlor

'I feel like a wet seed wild in the hot blind earth'



 ÅÅh jag tror jag dör en smula. 

Så himla underbara tavlor jag såg i webbshopen Pure Love
Snygga, enkla och alla har de ett litet budspråk/berättelse om tavlan vill säga.
Tyckte att de var så himla tjusiga.
Nu kliar det verkligen i fingerspetsarna att klicka hem en. 
Mina favorit är den första bilden. 
Hittade ni någon favorit??

(Alla bilder lånade från Pure Love)

  “The way of love is not a subtle argument. Birds make great sky-circles of their freedom. How do they learn it? They fall, and falling, they’re given wings” 

 'Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.'


 'I desire the things which will destroy me in the end.'


  Sunny Saturday... 
Vilket underbart väder det bjuds på även idag.
 I veckan har vi lämnat ute med barnen på gården direkt efter jobbet och bara njutit av solskenet och av alla de kvittrande fåglarna. Ljuvligt!
 Har hunnit med två långpromenader i veckan och en fredags picnic, bra så!
 Hoppas på lika vackert väder om en vecka då jag och gubben har vintersemester och skall fixa ved och bränna ris! 
Vad gör ni idag då?? Nu skall jag gå och kika vad vår lila busunge gör, han har redan idag lyckats trycka in 2dvd skivor i spelaren så att mor i huset fick använda alla knep för att få ut dem. 
Slutet gott allting gott =) Svettigt värre!
Önskar er alla en fortsatt solig lördagskväll!
Kram/Linda

'you may think I'm a hardhearted black sock,
 but underneath this dark woolly exterior is a naked pink foot.'

2 kommentarer: