måndag 28 april 2014

En toppen måndag

 Hejj och håå...
 Det var ett tag sen, blev en liten paus från bloggandet denna månad.  Så kan det gå då varken tiden eller orken räcker till och så är ju datorn alltid upptagen antingen är det gubben eller dotter som sitter framför den och jag lämnar utanför.  *morr*

Att ha haft en helt toppen måndag, känns prima.
 Det har varit mycket trädgårdsfix de senaste veckorna. Rensning av blomrabatterna och en hel del räffsning vilket är det värsta jag vet, men det skall göras.
 Men vilket väder vi haft ojoj gud så skönt sol&värme, så att trippa runt på gården såna dagar passar mig utmärkt. Passade på då febriga lillen vilade middag idag att dricka en kopp kaffe ute i värmen och rensa lite grann, bara njuta av lugnet och fågel kvittret. 
De e gött de!
 Hur är det med er då?? det var ju ett tag sen. Hur har er start på våren sett ut??
 



Myseli mys...
 Fula men ack så sköna myskläder att krypa ner i soffan med och bara njuta efter kvällens bastubad. Hehehe brukar fnissa för mig själv över att jag älskar min fula gamla morgonrock så mycket den har varit med mig så läänge  skön, mjuk och en aning urtvättad och givetvis stickande strumpor till det. Det absolut skönaste för fossingarna.
 Det är min outfit det =)
Ha det bra! 
Natti natt
Kram/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar