tisdag 25 februari 2014

Vardagslyx & ögonfransar


Helt enkelt en helt underbar dag.... 

En kväll på tumis med gubben.
 Barnen är hos mormor&morfar och har lite sportlov med dem och själv har jag en jobba dag kvar tills jag får ledigt, oj så skönt det skall bli. 
 Efter jobbet tog jag en loppis runda i lugn och ro sedan hem och njuta av en kopp kaffe, det var så himla tyst inga ungar och ingen gubbe bara jag och hunden Alma kändes otroligt konstigt. 



Blink blink...
Sedan dags för dagens höjdpunkt, ögonfransförlängningen.Tjohooo..
 Det var nu tredje gången och ja jag kan bara inte sluta JAG ÄR BEROENDE.
Det finns ju inget bättre än att bara ligga och njuta i en timme och sen när det är klart så känner man sig som en helt ny människa med super duper snygga fransar med lite bling på. 
För mig har de hållits i ca.4-5 veckor i början kändes det väldigt ovanligt men nu då jag är van så är det super. 
Bara det att vakna på morgonen och vara färdig "sminkad" redo att möta världen liksom =) Det är grejjer det! 
Har ni testat??



 Nu har jag & Hjärtat haft en liten kvällsmiddag, 
vilken lyx att jag en gång fick komma till färdig dukat bord.
Just nu 
sprakar det i spisen, ljusen är tända och nu är det dags att kura in sig i filten och spana in vad som händer på bygglov.
 Ha det sköjj & ta vara på dagen!
Kram/Linda



4 kommentarer:

  1. Åh va snyggt! Har sett flera som fixat ögonfransarna och det blir ju ett grymt resultat. Jag kan inte annat än bli sugen på o testa. Kanske blir till sommaren :)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut borde du ju testa, kul med nåt nytt och så är det ju så snyggt =) vet inte hur jag skulle kunna vara utan dem och att ha det på sommaren är ett måste ;) Ha en fin kväll du me!
      Kram

      Radera
  2. Härligt att fixa sig lite :) Hoppas du får njuta av lördag, kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är det, lite egen lyx =) Det ska jag, hoppas att du också får en finfin lördag!
      Kram

      Radera