söndag 2 mars 2014

Paris


Paris

 Blev lite smått kär i denna Paris plansch som ja hittade på room21 kika in här om ni är sugna på att se mer av den.
Har ju sökt efter en ny stor plansch/tavla till vardagsrummet nu ett tag, den här är faktiskt en som jag kunde tänka mig. 
Hmmm.. måste fundera vidare ett tag till.
Vad tror ni skulle den passa in hemma hos oss?




 Toodilooo..

  Hej och håå nu har vi Mars månad här, skönt tycker jag ännu ett steg närmare våren.

Här har vi haft sportlov med barnen ja eller jag har haft gubben har jobbat.
 Vi har varit till tropiclandia och plaskat loss. 
I 5 timmar simmade vi, satt i bubbelbad och åkte massor i rutch kanorna så himla kul. 
Kände mig minsann som en sönder kokt grönsak då vi kom hem ;) 
Tror nästan att mor var mera trött en barnen. På fredag tog vi en liten shoppingrunda på stan båda barnen fick bland annat fritt välja varsin leksak vid Br leksaker. Nöjda ungar och nöjd mamma. Resten av helgen har vi bara tagit det lugnt, tagit dagen som den kommer. 
Piffat,fixat, pysslat ,spelat och tagit oss en tupplur framför teven och bara mått gott. 
Har ni haft sportlov?? Hittat på nåt skojj då?
Ha det bra, snart har vi ny vecka med nya möjligheter att se framemot =)
Kram/Linda




2 kommentarer:

  1. Jättefin och tror den skulle passa jättefint hos er!!
    Här har det också varit sportlov men min tjej är ju så liten än så vi har inte sportlovat något direkt. Men låter som ni haft en bra vecka och håller med, jag är helt slut när jag varit på badet med min tjej..haha! Vad synd du inte hittar vasen i Finland, hoppas den snart dyker upp någonstans:)
    Mysig kväll till dig, kramar fredrika

    SvaraRadera
  2. Tack =)
    Jo trodde verkligen inte att det skulle ta på så hårt att vara på badet, kanske jag börjar bli gammal ;)
    Hoppas hoppas att den dyker upp någonstans här snart, den är ju så fint!
    Kram

    SvaraRadera