lördag 22 februari 2014

En favorit


 En favvis..
En av mina absoluta favoriter här hemma är lyktan dakar som kommer från Zbh . Istället för att ha ett ljus i den så har jag en ljus slinga i den som är tryggare att ha då man har en liten kille i huset som undersöker allt.
 Lyktan står i hallen just före man kommer in i vardagsrummet. Jag som brukar lätt tröttna på lyktor och andra dekorationer så börjar istället bara gilla den mer och mer.
 Nice!

Vårkännslor
Har handlat hem lite vår blommor som står på vardags bordet och gör sig fin med sina vita små söta blommor. Längtar så himla mycket på våren!
Längtar ni ??





Tjingeling lördag...
Vilket underbart väder vi har idag solen skiner skulle ha varit perfekt väder för en promenad idag. Men med en helg fylld med program så får promenaden vänta tills en annan dag.

Att ladda om från begravning till kalas!
Igår var vi på begravning vilket alltid är lika sorgligt och tungt men det gick bra. 
Idag har vi lite trevligare program. Min systers son fyller hela 14 år. 

Ett stort grattis till dig Rasse ! Hipp hipp hurraaa..
Vårt familjelördagsmys har vi haft nu på dagen
 och kvällen tillbringas med kära släkten till kalas stämning.
 Så skoj!
 Färdigt babblat för idag, måste börja fixa barnen och pudra näsan lite grann. Nu blir det kalasdags! 
Ha det best
Kram

2 kommentarer:

  1. Vilka söta vårlökar du har på bordet! Vad kan dom heta?
    OM..jag längtar till våren. Så mycket så jag snart spricker tror jag. Verkligen i behov av värme, sol och grönska!
    Men visst blir man hoppfull när man hör fågelkvitter och ser att snödropparna tittar fram :)
    Ha en fin kalas kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Absolut finns ju inget bättre än sol och värme och allt det andra som hör till våren. Blev lite smått förälskad i blommorna jag som var så noga med vad de hette och nu minns jag inte mera =(
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera