söndag 26 maj 2013

Sunny day




 Sunny summer day...

Huh huh vilket underbart väder det är idag igen. Älskar sommaren...
Var ut och hissade flaggan för vår dotter som fyller 7 år idag. 
Grattis till dig älskade dotter!

På samma gång passade jag på att klicka några foton på årets sommar blommor vid huvud entern och på mina favorit sommar sandaler som jag köpte ifjol. Märket är Ted Baker och är så sköna på foten.
Nu sola en liten stund så länge killen sover...
Hoppas att ni alla får en solig och fin dag!
Kram
L




2 kommentarer:

  1. Nå va snygga "stringskor", jag å vill juh haa...
    Hördu,tänkte ta mig ut dit sedan när jag får semester,11 juni har jag min första dag men efter det nått kanske jag och min barnaskara tittar ut :D

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga skor =) Och vilka bruna ben....Hoppas du har det fint. Kramen

    SvaraRadera