torsdag 23 maj 2013

Tine K stråväska

   


Hej soliga torsdag..
Förälskelsen i peace märket fortsätter =) 
Tine k strå väskan har jag velat ha länge men har inte hittat just den som jag vill ha med rätta märket på men nu har jag den. Strå väskan hittade jag hos Säde som har en hel del andra fina saker från Tine k och de har även massor med annat fint i den butiken (naisten rauta kauppa). För tillfället har jag väskan som strandväska och butiksväska, det ryms otroligt mycket i den vilket jag tycker är super och då den inte är i användning stå står den i hallen och är som en jätte fin inrednings detalj. Man kan ju använda den till mycket men tänkte att till vintern blir den en perfekt tidningsväska. Lite extra kul är det ju också då inte alla som man möter på inte har en likadan =)=)
A perfect summer bag...

Börjar kännas lite som att det här med ett blogginlägg i veckan börjar bli allt för ofta.
 Har varit ute på gården och rensat och fixat varje dag njutit till max av det vackra vädret och lite färg börjar man få på sig =)
Det här med att se allting växa och börja blomma älskar jag, att vara ute på gården och se det som börjar växa fram och hur allt börjar ta fart som man har planterat under dessa två år. Underbart med gård fast det kräver nog lite gröna fingrar och lite utmaningar ibland, men sånt gillar jag.




Hipp hipp hurra...
Vår älskade unge fyllde 1 år förra veckan.
Så ett stort grattis till dig lilla charm troll och på söndag fyller vår förstfödde 7 år.
Så snart blir det bara ett enda kalasande, dottern skall ha barnkalas och så blir det släkt kalas för båda. Lätt att ha släktkalaset på samma gång för båda barnen då de fyller med en veckas mellanrum. Funderar lite på årets kalastema lite grann så få se vad det blir denna gång!

Hoppsan nu blev det en hel del skrivet =)
Önskar er alla en riktigt fin solig torsdag. Själv slänger jag mig i solstolen en stund!
Kram/Linda

6 kommentarer:

  1. Väskan är fin och tillsammans med golvet. Perfekt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Black & white =) jo det gör det ju, det tänkte jag inte på förrän nu =)

      Radera
  2. Ihana, ihana, ihana kassi :) haaveilen tosta meiän terassille..

    SvaraRadera
  3. Dom är så fina dessa väskor..:-)
    Och som du sa kan man ju ha dom till mycket annat när man inte använder dom till det dom är tänkta för.

    Trevlig helg
    Kram Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo absolut,nästan så man kunde ha två av dessa. Hittar alltid en plats någonstans i hemmet =)
      Tack och detsamma!
      Kram Linda

      Radera
  4. Jo on ihana. Haaveilin myös kauan mutta kun oli vimppa kassi kaupasaa niin oli vähä pakko =)=) Sopii niin monnen paikkaan, että juoksen kassin kaa huonesta huoneeseen ;))

    SvaraRadera