torsdag 30 maj 2013

Silkes lena ben med veet...






Vem vill inte ha silkes lena ben och speciellt nu till sommaren?? 
Jag åtminsone =)
Slapp med i min första buzzador kampanj...
Fick testa veet vax produkter . Tyckte att alla produkter var riktigt ok men fastnade lite extra för Easy vax Eletric Roll-on kittet. Det blev perfekt dosering tack vare roll-on mekanismen. Enda nackdelen tyckte jag var att då de lämnade lite vax kvar på huden så var det otroligt svårt att tvätta bort det, men annars var den super. Tror defenitivt att jag kommer att fortsätta med att vaxa benen. Skönt då håret hölls  borta i 3 veckor och vilken len hud man får *underbart*

Den andra produkten som jag fick testa var för ansiktet, den tyckte inte jag lika bra om. Testade det på ögon brynen och den funkade sådär vissa strån brakade av och andra lossnade inte. Fortsätter nog med pincetten man måste ju ändå fixa till det sista med den. Men det var kul att testa =)
Någon annan som provat?? Vad tyckte ni??
Ha en fin fortsättning på denna varma torsdag kväll.
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar