onsdag 17 april 2013

Lovely morning


Halli hallo onsdag....
ojoj vilken spännande dag för vår förstfödde, idag skall de på besök till skolan från dagiset. Det var så viktigt för henne vilka kläder hon skulle sätta på sig i morse och givetvis så skulle det vara lite bling bling. Det är bara att inse att vår lilla prinsessa börjar bli stor.... Och jag gammal ;)) Äsch nejdå jag fyller ju bara 27 i sommar, fortfarande ung och grön..hehehee
Kul då de får fara och bekantar sig med skolan före den riktiga starten börjar i augusti. Det är spännande tider för henne och för oss föräldrar hur kommer det att gå med alla de nya rutinerna..
                                                                              



   
OJOJOJ vilken bild på mig, den bjuder jag på =)
 Dottern älskar att leka med min iphone och idag var det jag som hamnade på bild mitt i allt morgonstök före vi skulle åka iväg. På mig har jag min absoluta favorit mys klänning i velour från Chill Norway passar perfekt denna blåsiga och renginga onsdag brrr...


                                                                           Tar det lugnt...
Morgon mys med lillen blev det efter att ha fört damen och idag skall jag drömma och inspireras av allt fint jag hittar på nätet och titta till många finfina bloggar. Det är länge sen sist då jag har haft en dag som jag bara kan vara utan att ha några måsten så idag skall det softas och mås gott. Nu kaffe och en smarrig croissant medan liten tar en power napp.
Ha det gött
Kram/L





4 kommentarer:

  1. Stort för den inte så lilla längre att besöka skolan! Hoppas hon blir riktigt pepp inför vad som komma skall! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut det hoppas jag också, att börja skolan är ett stort steg :))

      Radera
  2. Kauniin uuden etusivun olet tehnyt! Mukavaa loppuviikkoa teille sinne Villa Carolinaan ;)

    SvaraRadera
  3. Kiitos :) vanha oli pikkasen tylsä oli uudistuksen aika :) Hyvää sunnuntaita sinne!!

    SvaraRadera