tisdag 23 april 2013

Fjädermotiv hos H&M


( Kökshand duk, servetter och dynvar H&M och påslakan set  från anttila)


Softdag...

Det blir en soft dag idag mjukis kläder och en ful toffs på huvudet, perfekt för en sån här dag!
Det är ju så tråkigt väder idag IGEN...börjar vara dags för lite sol och värme nu tycker jag.
Hade tänkt ta en långpromenad men hoppar nog över det och är dessutom så sjuk i ben och rumpa idag efter att jag inledde roller blades säsongen igår, det var super kul men märkte ganska snabbt att det började kännas lite här och där, så 7km blev det bara. Startar lite försiktigt...kände mig lite som Bambi på hal is, typ ;))

 Fjädrar på hjärnan..

 Kollat runt lite grann på nätet och hittade några nya favoriter. 
Yes yes yeees..H&M har fått in inredningsprodukter med fjädermotiv på, såå snyggt dessutom med en passlig prislapp på, klik klik...=) och det snygga påslakan setet såg jag på anttila här om dan då jag var i stan. Snålade då och köpte dem inte men väl hemkommen så ångrar jag mig såå, måste ha dem...har dessutom lite dåligt med påslakan just nu. Hoppas att de finns kvar.
Vad tycker ni,gillar ni fjädermotivet??

Nu skall jag kika vidare på nätet och se om jag hittar lite fina sommarkläder också. Jepp jepp och en storlek mindre skall det också vara på kläderna nu. So happy!!!


Kram/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar