onsdag 6 februari 2013

Ljust och skönt

     Bissy day...
Känns lite som om jag har för mycke program nu denna vecka, det är tandläkartider, blodprovstagningar, sjukhusbesök för min del men det som kändes mest i själ och hjärta var då vi var på inskrivning till skolan med vår förstfödde. Ojojoj vad tiden rinner iväg, snart har vi en stolt skolflicka här hemma. 
Själv var jag till tandläkaren idag, usch vet inget värre. Men nu är det över tillsvidare... nästa vecka igen =( Man känner ju sig så otroligt snygg då halva läppen hänger efter bedövningen =)=)

Men nu över till något lite roligare, fick ett stort behov av extra ljus här inne och de gamla gardinerna var dammiga så det var ett perfekt tillfälle för gardinbyte. Det blev vita nu till våren. Känns otroligt ljust, fräscht och huh huh vilken skillnad det blev. Gillade de andra också men nog är det kul med lite variation och något ljusare till våren.

 Nu skall det lagas kvällsmat här och de små skall gå och sova.
Själv skall jag vara så lat som man bara kan vara och kasta mig på soffan och se på farmen och hoppas på nåt bra på tv:n efter det också =)=) 
Hoppas att allt är bra med er!
Kram/ L

4 kommentarer:

  1. Hängläppen ser ingen annan förutom du själv i din egen fantasi. ;P Nää, jag tycker inte om att sitta i tandläkarstolen heller. Men lycka till nästa vecka! :) Håller med dig gällande våren, ljuset och allt annat. Ja tänk att fröken skall börja skolan... Kära nån, jag börjar nog känna mig gammal nu. ;)

    SvaraRadera
  2. Nej nej till och med dottern såg det ;)) Nej usch för att sitta i tandläkarstolen men det är ju ett måste för att få bort tandtrollen =)=) Jo absolut finns inget som slår känslan av då våren är på kommande. Ljuset nu på dagarna är alldeles underbart <3 Jo samma här, man börjar känna sig lite gammal =) Kramen

    SvaraRadera
  3. Ser ljust och vackert ut. Trevligt kommande veckoslut!

    SvaraRadera
  4. Tack =) Trevligt veckoslut till dig med =)=)

    SvaraRadera