lördag 12 januari 2013

Tine k


Saturday Evening...

Då var det färdigt städat för idag, och som alltid så känns det otroligt skönt med ett ny städat hem.
Klickade lite bilder på vår matplats efter städningen. Hängde upp en ljusslinga i etta hörnet, tyckte att det såg så tomt ut efter att julbelysningen kom bort. Den syns inte så bra på bilden, men nu då det är mörkt ute så ser det riktigt mysigt ut.
Fina fräscha liljor handlade jag hem igår och som ni ser så har jag min dröm vas från Tine k på bordet, hittade den på Säde igår . De hade även en massa annat fint från Tine k men en sak i taget.
Jippiii är så nöjd över den, tyckte att den passade super bra där.
 ÅÅÅhh är så glad över allt jag har hittat igår, men nu skall det 
inte köpas nåt mer denna månad. STOP säger gubben =)=) ! 
Då har jag hittat en sak från "want to have" listan, check!
Snart skall barnen gå och sova och vi föräldrar skall smutta på 
varsitt vinglas med något gott till tugg till.

Ha en fin lördags kväll alla nii...
Kram





12 kommentarer:

  1. hej va fint. var ha du hittat vasen då? för stor för min smak men annars va den fin o passa hos er =)

    SvaraRadera
  2. Tack :) vasen är från säde. Eftersom vi har ett 8pers matbord så tycker jag att det ser för fjuttigt ut med en liten vas, det är testat :) :)

    SvaraRadera
  3. Säde har ett bra urval av produkter. :)

    SvaraRadera
  4. Tummen upp för Säde och vasen! ;)

    SvaraRadera
  5. Jajjamen tummen upp för båda. Det är en farlig butik det där ;);)

    SvaraRadera
  6. Och så fick din mysiga blogg komma till mina favoriter =) Kommer tillbaka. Kram och ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack vad kul att höra. Ha en fin kväll . Välkommen igen :)

      Radera
  7. Tack snälla rara du..:))

    Åhhh så mysigt det ser ut!

    Ja det finns mycket fint..Tine K hon kan hon.
    Man får köpa lite då & då så känns de inte så kostsamt..;))

    Önskar dig en fin dag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo har på sista tiden fastnat för tine k så vackert och enkelt. Absolut lite igången, ganska värdefulla grejer men det är det värt :) tack för de fina orden! Ha de bra! Kram Linda

      Radera
  8. Åh, den där vasen är helt ljuvlig! Har dreglat efter den i säkert två år nu, och höll faktiskt i den på Säde häromdan. Lade dock tillbaka den då jag tyckte den var i dyraste laget att spontanshoppa "bara sådär". Men man kan kanske önska sig den i present nån gång, hehe! :-)

    SvaraRadera
  9. Jo det tycker jag också, har dreglat efter den länge men nu har jag den och ångrar inte köpet fast den var lite värdefull =) Tyckte att jag var värd den ;) gubben frågade om jag hade hittat vasen på minimani oops =)=)jojoo visste inte vart jag skulle gå och skratta heheheee

    SvaraRadera