torsdag 17 januari 2013

Sjukstugan

Todellooo kalla torsdag...
Brrr vad kallt det är ute, steg upp och termometern visade -21.
 Bara att gå ut efter ved och börja elda.
Det blev en några dagars bloggpaus, först hade alla här hemma stigit upp på fel fot och var på dåligt humör sedan då humöret kom tillbaka blev både jag och dottern plötsligt sååå trötta och det kändes som jag riktigt aldrig vaknade upp. Fast det har konsumerats en hel del kaffe
för min del för att hålla ögonen öppna =) .
 I love coffee....
Dagen efter det fick dottern hemsk hosta, halsont och nu ganska hög feber, stackars liten.
 Får se hur länge det tar för vi andra i familjen har det =(=(

 Så här eldas det i spisen förr fullt idag och myser under filtarna till några bra
 Disney filmer med barnen.
 Inspirationen till allt har varit lite på is nu i några dagar och det har inte hänt så mycket, men fick ju åtminstone julen helt bort plockad, lite sent men äsch vad gör nu det. Känns så himla tomt här hemma nu, lite fönster lampor har fått byta plats med varandra och lite grön växter har fått komma fram. 
Bjuder på en liten köksbild idag =)
Ha nu ni alla en riktigt fin torsdag...
Kram


4 kommentarer:

  1. Finfint! :) Hoppas lilla fröken kryar på sig snabbt och att ingen av er andra blir sjuk. Kramar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack vännen =) jo det hoppas jag också hon är så krasslig mitt lilla hjärta. Kram

      Radera
  2. Hej!
    Tack för grattisönskningen :)
    Vilket vackert kök! Modernt men med en lantlig känsla. Jag gillart :)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, va kul! Gillar det lantliga och det lite modernare, så tyckte att det blev en bra mix av båda =)=) Detsamma =)
      Kram

      Radera