lördag 12 januari 2013

Morgon mys

Hej sköna lördag....
ÅÅh vad härligt, steg upp tidigt i morse med lill killen. Gick i duschen, sedan på med en ansikts masken och lackade naglarna med det nya bortglömda lacket som jag hade i skåpet. Mera såna här morgnar vill jag ha, kändes lite lyxigt.
 Sedan lite gott morgonmål med resten av familjen. Alla på gott humör som tur, man vill ju verkligen inte stiga upp på fel fot en lördag.
Måste visa er mina nyaste nytt till fötterna som jag hittade på rea bordet vid Säde igår. Ett par super sköna tofflor (eller vad man skall kalla dem) från lexington, så mjuka och fina med blåa stjärnor på. Går runt i pyjamas och tofflorna ännu såhär mitt på dagen och bara mår gott.

Känns som det kliar lite i fingrarna idag, tror att jag skall gå och söka efter lite mattor och annat smått som jag har i skåpen och plantera blommorna som jag inhandlade igår. Sedan fixa och städa lite här hemma, medan gubben är uppe på vinden och spacklar.
 Sedan lördags myys till 100%

 Ha de gött....
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar