torsdag 22 november 2012

Stars

 Det blev ett lite sent blogg inlägg ikväll, hela familjen har somnat förutom jag som sitter uppe och ugglar. Njuuter av lugnet.! Det började en riktigt snyft snyft film som jag skall njuta av, så perfekt. Men först lite bilder till er =)

 Ivern slutar inte det bara kommer mer inspiration och ider. 
Ikväll medan mannen kollade på travet, barnen lekte med sitt. Så tog jag mig tid och städade i hjälpköket och givetvis så blev det lite piffning där inne också.
Har juh inte så mycket ruch push där inne, för tycker att det är lättare att hålla det i ordning med rena och ganska tomma ytor. Det är juh så mycket trafik där inne med all buk och strykning m.m.
Kör på samma svart vita linje där, älskar det svart vita golvet det är väll nog en av de
valen under hus bygget som jag är mest nöjd över.
 Blev riktigt nöjd med den stora stjärnan i fönstret som jag hittade i garaget från våra gamla flytt lådor. Det är en gammal julstjärna som jag har hittat på indiska på rea nån gång som jag dessutom helt hade glömt bort , 
så det blev en liten suprise när jag fick syn på den. 
Tycker att indiska har ganska mycket fint och lite annorlunda. De hade super fina jul stjärnor med vackra detaljer på, som t.ex, min har två små toffsar. Sånt gillar jag!
  Kika här! Allt finns inte där, men en del =)

  Nu back to the movie =) 
Natti natt!

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Håller med om att Indiska har fina prylar, speciellt julpyntet.

    SvaraRadera
  2. Tack! Jo de har massor med fint och lite annorlunda =) Det gillar jag,

    SvaraRadera