tisdag 6 november 2012

Nya mattan






Äntligen kom den fina nya efterlängtade mattan.
 Det var verkligen inte lätt att få hem den, posten tappade bort mattan och efter många om och men så hittades den till sist. 
Glad som bara den körde jag iväg till posten för att hämta den. Snabbt hem, rev upp paketet som man gjorde som barn. En liten stund senare började jag piffa i 
vardags rummet och ändrade om lite grann.
 Mattan kommer från House Doctor och den hittade jag från Grey&White som är en webbshop och har massor med fina saker för hemmet. Kika in här! Känns som vardags rummet äntligen börjar ta form nu.  Fattas bara dom stora vita jul stjärnorna som skall hänga i fönstren och vita hyacinter i mängder, undras om dom finns att fås ännu. Nån som sett??

Vita kronhjorten fick också komma fram nu, köpte den från Säde för ett tag sedan, hjorten är en av mina små favoriter just nu. Ni får ursäkta den suddiga bilden längst ner =) Men måste bara få visa så söt den var, fast den bara ser ut som en super vit fläck på bilden =) Min lilla vän.

Tack för att ni tittar in =)
//Linda

6 kommentarer:

  1. Åh så fint du har i vardagsrummet!
    Har sett i flera bloggar dom som redan fått tag i hyacinter men jag själv har inte sett än..

    Ljusslingan är faktiskt köpt på ÖoB för nåt år sen!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! =)Va och kikade till plantagen idag, men inga hyacinter. Kommer inom nån vecka sa dom, jippii =) ÖoB äsch då det finns inte i Finland =)=) Måste fara en sväng till clas ohlson de bruka juh kunna överraska =)

      Radera
  2. Hej,
    Oh -- Ser så fint ut! Vackert:))
    Mvh, K

    SvaraRadera
  3. Mattan är supersnygg, den passar jättebra i ert vardagsrum. Den där hjorten måste jag bara få tag på också, tror jag ska åka en sväng via Säde idag faktiskt. Hoppas de ännu finns kvar! Roligt att du gillade lunch bag-tipset. Finns en massa annat snyggt på Clas O just nu också. Det är en av mina favoritaffärer faktiskt! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, är själv också supernöjd över mattan.klart att du skall ha en hjort =) Hoppas att det finns någon kvar till dig , tyckte att de var så fina. Skall till clas ohlson idag och hoppas på någon fin gåva till far i huset. =)

      Radera