lördag 10 november 2012

En bra dag!!



Årets första tulpaner blev lila, så fina!!!

Fina lördag!!
Det blev en bra dag. Har varit på en skogs promenad med en av våra vovvar, kändes så skönt att få vara ut i det friska för sig själv en stund och rensa tankarna lite grann =)
 Pigg och glad iväg till butiken och fixa lite gåvor till fars dagen och lite ingredienser till 
tårtan som skall bakas ikväll. 
På vägen ut från H&M kikade jag in i cubus och såg några -50% skyltar och tänkte att jag måste bara kika in och se vad det är. Liknade lite grann på den parka vinter jackan som jag velat ha men pga. beslutsångesten som jag hade då så kunde jag inte bestämma mig för vilka jacka jag skulle välja, så det blev ingen jacka alls. Men nu var det väll nog lite priset som avgjorde köpet så nu fick det svarta varma jackan följa med mig hem, känner mig riktigt nöjd ! Så kan det gå då man är ute och handlar till far ,
så hittar man nåt åt sig själv också. 

Nu lite kaffe och pepparkaka före jag sätter igång bageriet i köket !
Ha en fin kväll ni där!!!

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga gardinos du har, e di lila? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Gillar dem massor=) De är lite sådär lila/rosa =)

      Radera
  2. oj ja sko oxå vila hitt en jacka för 50% :) de bruk ju va så då man ska ut o leta åt nån annan så hittar man ti sig själv.. du måst skriva va du gav sen :)

    SvaraRadera
  3. Jo hade lite tur, det var sista svarta i ställningen =) men det fanns ännu vita och röda, snabbt iväg och handla nu så har du en -50€ också =) Absolut, bilder i morgon!

    SvaraRadera