torsdag 15 november 2012

Ikea

Jiipppi jaj jej
 I mårgon bär det av till ikea med en vän. Detta skall bli så kul tror att det var typ 4 år sedan jag var där sist med min sambo då vi köpte möbler och wc inredningen till vårt nybyggda hus så det känns som om det börjar vara dags nu. 
Plockade ihop lite bilder på saker som jag skulle vilja ha och tror att får komma hem bara allt finns där och ser ut som jag vill. Favoriten är nog den svarta rotting stolen, de hade även en svart gungstol som var ganska snygg, måste provsitta =) och se vilken som känns best.
Som ni ser så är det väldigt mycket black&white som är inne hemma hos oss nu. 
Som alltid är det juh ett som annat som man inte hade tänkt sig som hamnar i vagnen, det finns massor med grejjer som inte syns på ikeas hemsida hoppas hoppas på fina grejer.
 Kommer att försöka hitta så mycket som möjligt i julklapps väg från ikea till våra nära och kära, hoppas att jag hittar till alla både till de stora och små. 
Skall bli så skönt att vara borta en stund från familjen ( som jag vet att har det bra här hemma) men ibland behövs det lite egen tid och denna gång till bästaste bästa sällskap. =)

Denna vecka har varit fylld med program. Dottern har haft fotografering på dagis, så har vi sjungit och ätit gott med far i huset farsdagen till ära, som dessutom fyllde år i veckan.  Så det har varit lite kalas på kalas =) sång och presenter, men vad gör man inte för de som man älskar.

Nu skall jag gå och sova så att jag hålls vaken bakom ratten i morgon och orkar
 gå runt i ikea heeela dagen lång.
Önskar er alla en bra torsdag kväll och en ännu bättre fredag!
See ya...=) 



2 kommentarer:

  1. Jag är på väg till Ikea nästä vecka..farligt;))
    H, Kati

    SvaraRadera
  2. Oj nej =) jo farligt är det, finns juh så fina saker. Sprang runt som en ur höna då jag inte visste var jag skulle börja söka efter prylarna =)=) Ha det skoj!

    SvaraRadera