onsdag 26 september 2012

Växt tavlor

Städade skåp för nån vecka sen och tadaa titta vad jag hittade där växt affischer som jag köpte från Quriosa nån gång i sommras, hade helt glömd bort dom. Snabbt iväg till butiken och det blev ganska simpel ram i svart blank, tyckte att det passade bra eftersom vi har en hel del svarta detaljer i inredningen för tillfället. Skulle vilja ha lite mera på väggarna här hemma men herrn i huset säger bara nej nej nej det kommer hål i väggarna =) Äsch då strunt i dom hålen, jag vill ha tavlor =)
Skulle vilja ha några små tavlor i hallen. Har blivit förtjust i de från House doctor med fjärilar och trollslädor i. 
Tips på var man kan hitta såna? 
Nu iväg och natta barnen. Dottern springer fram och tillbaka och gör allt som hon inte skall göra, 
tar energin aldrig slut. 
Natti natt.
(Bilderna lånade)

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Har samma taveldilemma här, fast hos oss är det ju förstås Jag som vägrar göra/ha hål i väggarna. Men tänk så mycket annorlunda ett rum blir bara för att man hängt upp en eller två tavlor. Båda tavlorna är vackra men jag gillar stort tavlan med silverram och trollsländan, den är så otroligt vacker.

    Tavlorna hittar du bl.a här: http://www.lillavillavita.se/kategori/House-doctor/2

    http://www.countrystyle.se/inredning/

    http://www.cestlavie.se/index.php?main_page=index&cPath=107

    SvaraRadera
  3. Oh tack gumman ska gå och kolla direkt =) Jo tavlor kan göra under. Tyckte att matstället genast blev lite mysigare =)

    SvaraRadera
  4. Det blev det absolut! :)

    SvaraRadera