onsdag 26 september 2012

Inspiration Hübsch winter 2012

(Bilderna lånade)
Fin fina grejjer här! Har kollat runt lite på nätet och det är väldigt mycket trä/ruff som är poppis nu i år. Gick på hübsch interiors hemsida och bläddrade runt i deras katalog, det fanns så mycket vackert i den.
 Me like! 
Mycket renar, ugglor i olika storlekar, på dynor och som ljustakar m.m. Blev så förtjust i den vita renen uppe till vänster.Sån skulle man ha/hitta, perfekt till vintern och den kommande julen som snart är här. Hjälp! Inte ännu, orkar inte med all julklapps panik och annat som hör till julen *suck* Dottern som redan planerar att skicka in sin önskelista till tomten, och tomten som tar emot brevet är juh JAG och hennes lista den är lång. =)=)  Vad tycker ni om alla ugglor,renar och den ruffa träiga stillen som är här??
Nu skall jag bläddra vidare och inspireras =)
 Ha en prima onsdagkväll ni där!!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar stilen och tror absolut några ugglor och renar skulle trivas hemma hos oss också. ;) Spara julklappspaniken tills senare, bli inte som jag. ;P

    SvaraRadera
  2. Jo skall fara till syrran imårgon hon brukar ta in hubsch produkter =)=) Kanske kanske ja hittar min ren till sist. Klart att de skall bo en ren hemma hos er också =) Skull vilja ha en lugn jul, så jag borde juh börja snart =) men är juh hemma, kan vingla rund på stan då alla andra är på jobbet =)

    SvaraRadera