fredag 28 september 2012

Helg blommor och Cannelle 2 år!

Äntligen fredag!
Säger hon som är ledig alla dagar =) Men det är ändå lite annorlunda, inget dagis och herrn i huset är ledig. Det finns inga måsten man kan gå i pyjamas hela dagen om man så gärna vill, vara uppe länge och ta dagen som den kommer *sköönt* ( så om ni ser någon som går runt i pyjamas mitt på dagen här i trakten, så ingen fara det är bara jag =) ) Förde dottern till dagiset i morse och för en gångs skull var det inget tjafs, hon flög upp som en raket ur sängen för det var juh leksaks dag. Trött och seg som jag var rufsig i håret, en riktigt bad hair day så for jag och Lowe iväg till min kära syster. Som vanligt räckte tiden inte till, skönt att ha en store syster som man kan berätta/prata om allt med. Man kan bara vara sig själv, vad skulle jag göra utan en storasyster!
 På vägen hem svängde jag in till butiken efter lite helg blommor blev lite rosor denna gång. Älskar rosor, så vackra och så underbar doft. 
 Här skall det njutas till ett vinglas och lite gott till.  
Ha en skön fredag alla ni!
Psst. Cannelle fyller 2 år ! Super erbjudande i morgon passa på, det skall jag =)


2 kommentarer: