lördag 29 september 2012

Fina naglar

Nagel lack i olika kulörer.
 Älskar att måla naglarna, gick just i genom mina egna och kom fram till 19 olika. Vissa är super bra och andra dåliga. Här ovan har jag bild på mina favoriter som jag tycker upp fyller mina krav best. Fast jag har många så har jag alltid nån färg som saknas. Många är såna som man får måla med flera gånger med för att de skall täcka helt, inte bra alls. 
Det skall täcka helt, direkt gärna torka snabb och hålla bra. Har prövat H&M nagel lack och det var en stor besvikelse, så inga mera av deras.
 Var in till Cubus här om dagen och handlade lite leggigns deras är så bra, billiga,sitter bra och håller bara 9.95€, på samma gång fastnade deras nagel lacks ur val mig i ögonen så fina och massor med olika färger. Måste juh bara testa 2st för 3.90 och dom var riktigt bra. Täckte som jag vill och håller, billigt är bra (ibland) =) Nu har jag bara en sak kvar som jag skull vilja ha fixat och det är att mina naglar skulle bli långa och hållbara och inte braka av pga. för mjuka. Tar gärna emot tips om nån vet ett bot mot detta!!??!
Fick en liten kick i morse så nu är naglarna lackade, håret fixat och sminket klart. 
So happy!
Psssst...
 Bra tips till den med miss färgade naglar, (lider av det själv) 
får ofta det eftersom jag har dom målade hela tiden.  
Blanda ny pressad citron saft och bakpulver i en liten skål och doppa ner naglarna dit. Håll de där en stund och gnugga lite och vips så har man fräscha snygga naglar =) 
Redo för en ny lackning!
 Snart iväg till min syster och hennes väns butik och fira års dagen. Kul kul =)
Cubus nagel lacket

3 kommentarer:

  1. Innan graviditeterna hade jag jättestarka och fina naglar men sedan med graviditeter och amning följde svaga mjuka naglar... Inte skoj när man tidigare haft långa starka naglar. För mig hjälpte det att börja äta vitaminer men det finns också speciell lack (bla Oriflame ;)) som stärker naglarna. Ha det gött!

    SvaraRadera
  2. Ahaa kan juh vara en orsak varför jag också har dåliga naglar, de e juh bara 4 månader sen lilla Lowe låg i magen =) Måste gå in och kolla på oriflames produkter då hör jag =)Säljer du ännu?? Ha de gött du me!

    SvaraRadera
  3. Ja det går ju alltid att testa vitamintillskott men hittar du något från Oriflame så beställer jag gärna åt dig, jag säljer nog ännu :)

    SvaraRadera