onsdag 29 augusti 2012

Kex monster

Onsdag hmm vad göra???
Förde en glad och pigg dotter till dagiset idag, orsaken till extra glädjen var att de skulle gå till mulle skogen. Själv passar jag på och går på en promenad har gjort det nu nästan alla dagar om det inte regnat förstås, känns riktigt skönt. Tror även att jag skall börja gå på vatten gymnastik 1 gång i veckan, kanske det skulle lossna några gram ;) och att man skulle få mera energi. I need that! 
Sedan hem och iväg till rådgivningen med Lowe, han var hela 7460 gram och 65 cm lång. Han fick även sin första vaccination, ojoj vad han skrek och vad det sved i mammas hjärta =(. Nu på kvällen har han fått lite temp och har varit super trött, stackars liten.

Eftersom jag bor med två kexmonster, dottern och framförallt herrn i huset. Han har gått och grävt i skåpen efter nåt gott i flera dagar. Nu fick han som han ville lite havrekex och drömmar, tror att det tar inte länge före det är bara smulor kvar på burk botten =) och jag fick som jag ville förstås, en nöjd gubbe. 

Lite kvälls pyssel ute på gården gick igenom rabatterna och snurrade ihop en Al'a höst bukett av det lilla som blommar ännu och nåt gammalt som har fått lite höst färg på sig. Blev helt ok brist på annat fint på bordet så får man ta vad man har. Nog är hösten fin men saknar redan sommarn och värmen *suck*
Ha en bra onsdag kväll alla ni =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar