onsdag 9 maj 2012

Sommarfint till terasserna.

Planerar för fullt hur våra terasser skall se ut inför sommaren. Har hittat en hel del som jag gillar och en del har vi klart som  "bara" skall rustas upp. Vi är nog en riktigt ute sittar familj vi älskar att sitta ute länge på sommaren njuta av det goda, grilla, sola, umgås med familj &vänner pyssla på i trädgården. Listan blir lååång. Sommaren är definitivt min favorit årstid det är då man laddar batterierna till 100. Nu fattas bara värmen för att verklighets terass sesongen , som snart skall hitta hit (hoppas vi).
Häng gunga från Nordhal (bilden lånad) Har en gammal en som  min gubbe hittat till mig, som behöver lite kärlek så blir den nog bra på den främre terassen med lite "loll loll" i.

Lyktor i massor skall det vara....
Mys belysning till altanen från ikea,Solvinden solcellsbelysning.
Morbacka pelargon
Ute möblemang för sköna sommar stunder till altanen, från Plantagen.

Mera mera myyys .Fil de fer lykta  från Cannelle interior.
Pläd från Lexington.
Hortensior i mängder skall det vara har en sådan planterad redan och mera skall det bli. Så vackra tycker jag och en perfekt snitt blomma som också passar bra till torkning. Inhandlande årets första idag =)

Snygg kruka i plåt från Quriosa interior.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar