torsdag 10 maj 2012

Luhta produkter och bebis mage



 Tjinggeling du regniga torsdag...
Vilken trevlig dag det blev trots det tråkiga vädret. Förde en glad dotter till dagiset i morse, de skulle fira hennes födelsedag där idag fast den dagen är först i slutet av maj men det var sista dagen på dagiset. Så nu har hon sommarlov. 
Under tiden kom min kära syster yster till mig på kaffe och kul som vanligt hade vi.
 Hon kom med en super ide och det var att vi skulle besöka Luhtas lagertömning (eller vad det nu hette) var de hade massor med märkes varor för en super billig peng. Hittade många inhemska bra kvalitets produkter. Det blev några stora vita bad hand dukar i voffel tyg, svarta korgar i olika storlekar, stor golvdyna allt detta från Luhta. De hade även massor med kläder, alla fick vi nåt. 
Till mig själv hittade jag en super fin vit jacka/kappa från ice peak. Är så nöjd, brukar ha jätte svårt att hitta nåt som faller mig i smaken och som ser bra ut. 
Det blev ett foto taget på både jackan och mig, så nu ser ni bebbe magen. Är nu i vecka 39+3 måste passa på att ta lite bilder före struten är borta, hoppas att det sker snart =)
Dottern fick lite sommarkäder och Gubben fick fina t-shirts från icepeak m.m. 
Det var många saker som jag lämnade att fundera över att varför jag inte köpte det, men man kan inte få allt. Är nöjd med det som jag hittade. Vi (jag&syrran) blev så överraskade av allt det fina som fanns där. 
Man kände sig som några apor som bara sprang fram och till baka och rotade på i alla lådor. Men vi var väll nog inte dom ända som tur var =) =)

Hemma hos oss känns det lite som fredag ikväll eftersom vi alla är hemma i morgon och hela nästa vecka. En med sommarlov och gubben med sin vinter semester =) passlig kombination.

Ser så pigg och glad ut på detta foto *not*
but it's me. Nu skall jag beundra dagens fynd och bara må bra.
Ha de gött!!
Kram/Linda

4 kommentarer:

  1. åååh så fin du är med bebismagen :)) Många fina fynd har du gjort också, borde kanske ta en runda dit imorrn!

    SvaraRadera
  2. Tack! =) känner mig som en elefant men man brukar väll göra det på slutet. Det fanns massor med inredning och inne/ute kläder för både barn och vuxna, rekommenderar verkligen. Hittade massor då jag var där på första rundan med syrran så det blev en runda till på kvällen =)oops

    SvaraRadera
  3. Du e så fin gumman! <3

    SvaraRadera