onsdag 2 maj 2012

Förväntansfull, trött, glad och orkeslös

Känner mig såå orkeslös. Har snart fulla 39 graviditets veckor, känns verkligen som om det börja räcka nu. Vet inte när jag sist varit så trött som idag vill bara sova sova och sova.
 Nu på kvällen då jag äntligen känner mig lite piggare så värker det som sjutton lite här och där och sammandragningarna påminner mig med jämna mellanrum om vad som komma skall.
 Är jag rädd ?? Jag vet inte, ut skall den. 
Hoppas att det går lika bra som med första ungen. 
Ser så framemot att träffa vår lilla nya familjemedlem.  
Är ledsen för alla konstiga humörsvängningar som jag får som gör att man antigen blir ledsen, irriterad, grinig eller sur.Tycker så synd om min familj som har fått lida med mig. 
Men det kommer en liten söt belöning efter det hela!!
Nu blir det att vila lite grann och njuta till någon bra film. Ha en bra onsdag allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar