fredag 4 maj 2012

Fina flickor fina fynd




Igår var vi på en liten shopping runda, så då går det såhär då man svänger in till
Har alltid velat ha chillnorway
barnkläder till lilla tösen men på grund av det höga priset så har det aldrig blivit av. Men drömmar kan bli sanna, det första som fångade min syn var de söta barn tunikorna i velour som var på rea och massor med annat fint som fanns vid dollys.
 Efter många om och men fick jag dottern att prova den och den var så söööt. Köpte förra sommaren ett par sköna velour capri byxor av samma märke, och har varit super nöjd med deras kvalitet och de vackra detaljerna som finns på chillnorway kläderna. Till mig själv hittade jag en söt halsduk från
 Love forever med spets och rosa blommor på och så ett par riktigt coola gråa legginigs i spets. Har skämt bort mig och dottern denna månad riktigt ordentligt, men ibland så måste man bara.
 Älskar små inrednings/kläd butiker, stämningen är på topp, servicen på topp och allt känns mycket bättre. Fjant som man är så tycker jag att det är kul då inte alla har allting likadant.
Men nu är det STOP inget mera shoppande denna månad. Färdigt fyndat för min del!!
 =)

Beundrar alla fina köp över en kopp kaffe till en god lingon paj bakad på rågkli 
*mums* lätt och går snabbt röra ihop.
Behövdes något sött och gott efter dagens turbulens som jag hade medan gubben var på jobb 
och M var hos mommo & moffa. 
Hade rådgivnings besök idag , varifrån de skickade mig till sjukhuset på vidare koll pga. högt blodtryck. Men vid sjukhuset var blodtrycket normalt, konstigt hur det kan hoppa och fara. Så nu blir det att bara vänta och vänta igen var nästan beredd på att lämna där.
Men nu skall vi tre njuta av fredagen och i morgon hoppas vi  på bra väder så att man kan fixa i trägården.
Ha en skön helg allihopa!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar