lördag 10 mars 2012

Lördags piff & mys





Hellooo...

Tog mig i nacken och steg upp tidigt idag, trött på mig själv då jag alltid ligger och drar mig i en timme. In med lite morgonmål, duscha och sen lämnar jag unge och gubbe hemma och sticker iväg. Behöver få lite egen tid ibland och då finns det inget bättre än ett besök hos Cannelle (tog några bilder från cannelle kolla möblerna *fina*) och Quriosa. Två helt olika stilar på inredning men två helt underbara som även går att blanda. Väntar ivrigt på att få börja inreda övre våningen som vi jobbar på med för tillfället. Där kommer jag nog att blanda de två olika stilarna orientaliska och den lantliga.
Nytt, nött, gammalt, svart och vitt.


Inte kom jag juh hem tom hänt denna gång heller. Från Cannelle blev det ett stort sött påsk ägg i gips och från Quriosa blev det favoritdoft ljuset (Rose & Patchouli) och en liten svart matta med text på som efter många om och men fick lämna på toalett golvet. =)

Nu iväg och fixa lördagsmyset!!
Ha de gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar