torsdag 8 mars 2012

Hyvää naistenpäivää! Ha en bra kvinnodag!


(bilderna är lånade)


Yeah alla kvinnor, det är våran dag idag !

Hade tänkt unna mig lite med rosor och göra något skoj efter jobbet idag, dagen till ära.
Men då klockan väl blev 17.00 så kände jag mig helt färdig, orkar ej.
Så det får bli i morgon istället, då jag slutar tidigt. Först lite blom shopping sedan tror jag att jag skall försöka dra mig ut till skogen efter lite vackra kvistar att pigga upp veckoslutet med.
Det blir nog prima!!
Veckorna går.. redan mindre än 4 veckor kvar tills mammaledigheten börjar. Hoppas att det blir snabba veckor. Har fått lite bonus smärtor med denna graviditet, inte alls kul. Hoppas att jag överlever smärtorna och att man klarar dessa veckor på jobbet som man har kvar. Börjar verkligen få lätt panik för saker som jag måste skaffa tills skatten kommer, skötbords underlägg, kläder,tutt/tuttflaska m.m.
och kräsen som jag är så duger det inte med vad som helst =)

Nu är det dags att slappa, har gjort mitt för i dag! Snart är underbara fredag här!
Ha d best/ Linda

2 kommentarer:

  1. Det är inget fel i att vara kräsen, man ska unna sig och sina nära och kära det allra bästa och du är värd det allra bästa. Jag saknar dig/er! <3 :)

    SvaraRadera
  2. Tack gumman va du e söt =) saknar er med. Borde träffas snart.

    SvaraRadera