lördag 17 mars 2012

Fräscha dofter



*Sunny saturday*

Det har varit slarvigt med bloggandet denna vecka , datorn drabbades av nåt virus hoppas att den skall funka nu.
Känner mig ganska pigg fast man hade en relativt sömnlös natt. Dottern har varit vaken sedan kl.04.00 , hon har hostat och gråtit. Stackars liten, få se om febern kommer eller om den hålls borta. Har själv varit hemma några dagar denna vecka och vilat p.ga en bråkande ischias och yrsel. Det där med yrsel är något som jag tycker är väldigt obehagligt, då hela rummet bara snurrar. Som tur visade det sig att det handlade om kristallerna i öronen och ända sättet att bli av med snurrandet är att träna bort det.

Brist på annat så har jag eldat doft ljus nu då jag varit hemma och hittade en ny favorit från
PB HOME spiced vanilla & lemongrass.
Fick dessutom hem nya "smörjor" från dermosil denna vecka. Nu skall jag ha fin och len bebis hy till sommarn som jag också hoppas få lite solbränna på, i allt bebbe skötande.
Med andra ord så har det varit en doftrik vecka... Me like =)
Nu ut i vår solen och njuta... Sen måste det bli små förändringar inne vill juh ha ett fräsch vår hem och mer städat än vad det är nu. Måste orka fixa lite grann.

Ha en skön lördag allihopa.
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar