lördag 11 februari 2012

Dyna från artwood



Tjingeling sköna lördag.....

Det var länge sedan sist jag var till damernas leksaksbutik dvs. inredningsbutiken säde. Men fastnade genast för några favoriter, hade haft med mig mera hem om plånboken varit tjockare =). Men hittade en super fin ganska stor jeans dyna från artwood och en liten söt vas i kristall från Lisbeth Dhal. Fick lite vår känslor efter shoppingen så då blev det att fara efter lite blommor till vasen och en söt vit mini orkide. Visste inte att det fanns såna.
Denna gång unnade jag mig lite extra, och blev därmed ägare till mitt första plagg från Gant (den också från säde). Ett super sött skönt nattlinne . (bilder kommer senare)
Nöjd och glad med lite nytt i hemmet.

Efter allt shoppande blev det att ta sig i kragen och dra sig upp på övre våningen och jobba. För nu skall den färdigställas =)
Snart blir det välja tapeter, inreda barnrum och vårt riktiga sovrum.*väntar ivrigt*
Nu skall jag kila iväg och jobba en stund så att man förtjänar att gå i kvälls bastun.

Ha en skön lördag kväll allihopa!!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar