fredag 3 april 2015

Lååångfredagen


 Hej långfredagen
 Har nyss förberett lite inför morgondagen, på samma gång som jag har kollat på Let's dance och smuttat på ett glas vitt.

Stora godis burken är förberedd. Vi hoppas på att få se många söta påskhäxor som knackar på dörren imorgon. Annars lär vi få äta påskgodis forever typ hahahaaa... känner mig redan flera kilo tyngre över att bara se på godisburken hihi..



Kära dottern har ritat/skrivit på chokladäggen 
PÅSK 
ikväll, hon äälskar att pyssla och fixa inför påsk det hänger 
påsk pyssel lite här och var i stugan vår.
Vackert så.
 




Mjauuuu
Lilla katten Aino smög sig också med på bilden, hon tyckte väll att hon passade påsk temat.

En toppen dag
 Idag har vi haft det en riktigt lååångfredag. Sovmorgon och lång frukost blev det före vi skulle åka iväg till svärföräldrarna på påskmiddag. 
Mätta magar efter god mat, kaffe och bulla så blev det häng framför teven med med de bästa. Snällt lekande barn, skratt och mycket snack. Vad mer kan man önska sig?!?! =)

Nu skall ja fixa det sista inför morgondagen. Påsk kläderna skall framplockas och kaffepannorna göras i ordning för mina små söta påsk kärringar .

Natti natt
Kram
L

2 kommentarer:

  1. Tack för dina ord inne hos mig. Nu ska jag kika vidare här inne hos dig och så önskar jag dig en riktigt Glad Påsk. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja gör det du =) hoppas att du har haft en fin fin påsk!
    Kram Linda

    SvaraRadera