lördag 28 mars 2015

Tine k logotray


Lovely lördag
Idag görs det inget speciellt alls, verkar som alla våra lördagar har blivit såna, eller hur! Hehehee...
Kokade en himmelskt god laxsoppa *mums* 
och tände lite extra många ljus vilket är ett absolut måste en sådan här mulen dag som det är idag. Här vimsar alla runt med sina små lördagsprojekt idag, herrn i huset spelar på hästar, dotter pysslar och lilleman har lekt med sina traktorer och säg vad gör jag då?? 
Jo själv beundrar jag min nyaste nya skönhet i köket och snöar
 in mig lite bland inredning och planerar lite allt möjligt. Har fått värsta home makeover period. 
Går och flyttar runt på allt.


Tine K home Logotray
Fick här i veckan ett litet paket från Selected by Veera K. I paketet fanns det en helt underbar bricka från Tine k just en sådan som jag länge sökt.
 Passar perfekt att ha i köket, eller att bära ut kalla drinkar till sommarens alla terrass kvällar och att bära ut allt det goda till sommarens långa morgonmål som vi brukar ha på terrassen. 
Den här brickan kommer att användas flitigt här i huset har jag på känn.
  
Selected By Veera k har massor med fin fint på sin webbshop,
 blir ni nyfikna på mer så kan ni kika in


En stund av lyx
Tar en liten extra lyxig stund framför teven med lite smått och gott till.
  It's just for me.
 Det är ju godisdag *smaskigt*
Kan ju inte hålla mig så jag måste ju fixa till det lite extra för mig nu då jag har en fin bricka att bära ut det goda på.  Det gäller ju att passa på så länge lillen vilar middag, 
för då han har vilat klart finns det minsann inte tid för att ta det lite lugnt, 
då är det tvåhundra i glaset som gäller.
 Hihii härliga unge.


Smaskar vidare på godiset och önskar er alla en riktigt fin lördagskväll. 
Ha de bäst och ta hand om er!
Kram 
L

 -- I samarbete med Selected by veera k --

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar