onsdag 10 december 2014

Mera hyacinter.



 I väntan på julen.
Redan onsdag och endast två veckor kvar till jul, whaaat?! 
Snacka om att tiden rinner iväg, julen närmar sig med stormsteg nu.  
Nästan alla julklappar är handlade något smått fattas ännu till barnen och givetvis fånig som jag är så brukar jag köpa en liten julklapp till mig själv. Paketerar in och öppnar sedan glatt på jul afton och ser helt förvånad och lycklig ut. Hahahaaa vilken fjant man är...Så nu vet ni det.

Snälla sig att jag inte är den ända? eller?  *heh*



Här pysslas det för fullt och det är så himla kul. Önskar att man hade mera tid för att få gjort mera hemgjorda saker men men nåt smått hinner man ju alltid med.

Ikväll har det planterats lite hyacinter med lite vit lave. Så himla snyggt tycker jag och enkelt. Passar perfekt att plantera i dessa små söta  krukor/vaser från rif design som man hittar hos House by f.  Behöver köpa hem mera koppar och skålar har alltid för lite och jag gillar dem så mycket.
 Nej har ännu inte tröttnat på mönstret i love it, 
konstigt nog jag som brukar tröttna så lätt på olika mönster.








 Blinka lilla stjärna där...
Årets nya favorit stjärna hänger i köket och Suprise suprise stjärnan kommer från indiska. 
Passligt mycket med bling bling just så som jag vill ha det.

Nu ut i stormen, det skall hämtas in lite mera mossa och några amaryllisar. 
See you later!
Ha de gött...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar