torsdag 4 september 2014

Singern är igång




En mörk torsdagskväll med tända ljus och ett brummande ljud. 
Härligt!
Ja det var ett tag sedan jag hade igång en symaskin, fick verkligen fundera till det lite extra hur det var man skulle trä i tråden. Heh det säger en hel del! Men efter en stund kom jag på det och ja en gardin blir det nog. hoppas jag i alla fall.
Minns ni gardinen som jag berättade om i förra inlägget som jag hittade på indiska?!
Med de perfekta mönstret och färgen. Problemet var ju bara att det var en vanlig lång gardin, så nu skall den modifieras om lite grann .
Kom plötsligt på vad skönt och avslappnande det var att sitta och sy. 
Varför har jag haft en så lång paus?! Hmmm...

Lite höst nytt vill jag ha i köket, gardin byte och byte av lampa blir det ikväll. 
Kom ihåg att jag hade nåt som skulle passa, rotade igenom alla skåp och där var den och passade super dessutom. Så nöjd!

Skall visa er lite bilder senare då allt är klart.
Tänk så mycket man kan ändra om med textiler och nya köks handdukar. 
Helt toppen och en billig förändring.

Snart blir det att gå och mysa med John Blund men först skall det sys klart och städas undan.
Hej förresten imorgon är det ju fredag jeeeee så himla skönt
Natti natt...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar