måndag 1 september 2014

Lycklig...


Lite kvälls mörka bilder på vårt vardagsrum denna 1 september.

Jag och sonen min har haft en helt toppen dag med barndoms vännen och hennes dotter idag.
 Helt fantastiskt att man har en sådan vän, vi träffas sällan men då vi väl träffas så är det toppen inge stelt utan vi fortsätter där vi slutade sist. Fan va gött!
 En som man kan prata med om precis allt mellan himmel & jord.



Mera paisley mönster i soffan, LOVE den nya dynan från indiska
Det blev lite mat och ganska mycket shopping mer än väntat. Lite kläder och inredning allt från indiska oj att jag kan älska den butiken, helt underbar! Så mycket höst fint som hade kommit, det ropade bara vill ha i huvudet på en. Med mig hem kom en lång kjol, dyna och en lång gardin som jag skall experimentera lite med dvs. sy om den till en hiss gardin. Oh my goood det var typ evigheter sen jag satt framför symaskinen, hur skall detta gå ?? 
wish me luck! 

 

Känns som man har hunnit med massor idag shopping med vän, rådgivning med killen, handlat mat, städat huset och spenderat tid med familjen. En klapp på huvudet till mig!
 Nu skall ja vara otroligt lat resten av kvällen, kolla på idols och paradise hotel. 
Hejj & håå ha det bra
Kram 
L

4 kommentarer:

  1. Mattan hit tack :) Vart ha du köpt den? Sån sku jag vill ha till vardagsrummet också...fast i grått.

    SvaraRadera
  2. Mattan är ju grå, silver grå heter färgen. Har köpt den från asko :D är supernöjd!

    SvaraRadera