lördag 1 februari 2014

Tine k lampskärm


 Januari kom och gick med storm steg.
Välkommen Februari!
Som ni ser har det inhandlas en efterlängtad lampskärm från Tine k. Är så kär i den, efter att ha dreglat över den länge men inte riktigt kommit till skott. Men nu är den min min, den hittades på Säde, en av mina favvis butiker.


 En liten om möblering har skett i vardagsrummet. Här stod det stora tik vitrinskåpet,två vita fåtöljer förut och ett brickbord. Efter att vi flyttat upp på vinden och det gamla "sovrummet" blev till bibliotek så har de möblerna flyttat in där.
Allt känns så STORT, rymligt och skönt! 
Sidobordet och den nya lampskärmen (som hamnade på en gammal lampfot, kanske inte den mest passande men den får duga för just nu.) fick sin nya plats där istället.


 Sjukstugan är öppen här! Jag har legat i feber och en otäck hosta hela förra veckan, och nu för en timme sedan vaknade lill killen med hög feber (igen) och också med en otäck hosta. Tar det aldrig sluuut! Känns som man börjar vara lite finito nu...

Skall pigga upp mig själv med lite bloggande och tittar till H&M:s vår nyheter och måste bara säga att jag blev väldigt imponerad, tror att det blir att klicka hem några nya dynvar. 
Ha de best och sköt om er!!
Kram


2 kommentarer:

  1. God morgon :) superfint tycker jag. Älskar lampskärmen, tine k har sååå mycket fint.
    Kram och ha en toppen dag...

    SvaraRadera
  2. Morning!! Tack! Jo hon har det föör mycket fint ;) Ha de gött! Kram

    SvaraRadera